اهلا بكم فى مدونة اسير الجراح

السبت، 30 مايو 2009

بحبك موت


عايز اقولك بحبك موووووووت


عايز اقولها بأعلى صووووووت


لانى خايف العمر منى يفوووووت


احلى حاجه لما افتح عيونى الاقيكى قدامى


وانتى لو بعدتى عنى عمرك مابتغيبى عن احلامى


لمسه ايديكى بالدنيا ديا


نظره عينيكى اغلى هيديه


انا لو بموت مش هتمنى غير انى اشوفك


وانام فى حضنك والمس بأيدى كفوفك


واقولك حبيبتى واطمنك من خوفك


ده بعدك حياتى ماتسواش


ومن غيرك ولا ثانيه ممكن تتعاش


لو مش فيها انا حالف ما اكملهاش


عايز اقولك بحبك مووووووووت


عايز اقولها بأعلى صووووووت


لانى خايف العمر منى يفوت

هناك 19 تعليقًا:

Kiara يقول...

قولهااااا ادام واثق منها

بس امشي الطريق صح

رومانسى مشاكس يقول...

ويكا



بجد كلمات جميلة جدا مليئة بالاحساس والمشاعر


بجد كان وحشنا كلمك الجميل ده



لك من اجمل تحية


رومانسى مشاكس

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

قول براحتك قول على طول

كلام الحب بيك معقول

بكلمة تكون الدنيا فى ايدك

يجرى الحب فى كل وريدك

يابو اسكندر الله يزيدك

قربها منها

قربك منها ده يوم عيدك

ريمان يقول...

طب يلا خلاص قولها قبل ما العمر يفوووووووت


توت تووووووووووت

هههههههههههههههه


معلش اصل انا النهارده مهيسه شويه بعيد عنك الامتحانات تعبت اعصابى

عاااااااااااااا


الكتب وحشه اوى اوى

عاااااااااااااا


ومش فاهمه حاجه وربنا

ولا الغباء بقه بحس بيه فى كل وقت وكل حين وبقينا اصحاب


ادعى لى كتير اوى اوى اوى

أسير الجراح يقول...

كيارا

ولو قولتلك انى والله مفيش حد فى حياتى حتصدقينى


والله فعلا انا بكتب لانسانة مجهولة

ادعيلى ان ربنا يقربها منى

هههههههههههههههههههة


مودتى لاغلى كيارا

اسير الجراح

أسير الجراح يقول...

السمحى حبيبى

عامل اية يا برنس


تسلم يا باشا

والله وجودك هو اللى بيسعدنا كلنا


تسلم يا سمحى وربنا يزيد المحبة بينا يااااااااااااااااااااارب


اسير الجراح

أسير الجراح يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى


اسعدنى وجودك وتعليقك


من عنيا حاضر حقربها منى


انتى اسكندرانية بقى ولا اية


عموما نورتينى يا قمرنا

كل الود
اسير الجراح

أسير الجراح يقول...

ريمو


ازيك يا بنت ياقمرايا


والله وحشانى كتير كتير كتير

دعواتى من قلى ليكى والله

وان شاء الله تحققى كل امانيكى يارب


ربنا يسعد قلبك يا احن واطيب ريمان


كل الود


اسير الجراح

الأمير يقول...

بسم الله ...

اسير الافراح

انا لم اقصد شكل المدونه اخى
فهذه اشياء خاصه بك
انا اتكلمت عن اللون اللى مكتوب بيه البوست بس
وقولت انه مش واضح
وقولت ان فى اخطاء املائيه
وقولت كمان ملاحظه على جمله معينه
كانت تحمل بالفعل معنيين
وانت بينت لى ما تقصد

واشكرك كثييييرا على اهتمامك

والبوست ده جميييل اوى
والاسم يرعب كده
هههههههه
حاجه فل يعنى

لا تنسانى من خالص دعائك ..؛

جوجو يقول...

السلام عليكم

احساس جميل اوى

يلا ربنا يوفقك وتلاقيها ان شاء الله

تحياتى

همس الاحباب يقول...

قول يا باشا قول
ولا يهمك
المهم انك حاسس بيها
والانسان اللى قدامك يستاهل طبعا
بس كلمات رقيقة وتستاهل نقول
واحنا كماان بنحبك مووووووت
هههههههه
تحياتى

yoyo يقول...

صباحك سكر يا أحمد

الله الله بجد حاسة الكلمات دى من قلبك اوى

قول يا حبيبى ومش تخاف
احنا بايدينا هنقتل الخوف
وأنا جنبك و فى حضنك أنسى الدنيا ومافيها
أنسى خوفى و ووجعى
و بكلمة منك تسعدنى
وبلمسة من ايدك تحيينى
قول يا حبيبى ومش تخاف
دا انا جوايا لك أشواق كتير وغرام
ما أنا برده بحبك موووووت

روعة و الله يا أبو حميد
ربنا يسعدك ويسعد قلبك يارب و يبعد عنك الاحزان

دمت بالف خير أخى
تحياتى
يويو

yoyo يقول...

صباحك سكر يا أحمد

الله الله بجد حاسة الكلمات دى من قلبك اوى

قول يا حبيبى ومش تخاف
احنا بايدينا هنقتل الخوف
وأنا جنبك و فى حضنك أنسى الدنيا ومافيها
أنسى خوفى و ووجعى
و بكلمة منك تسعدنى
وبلمسة من ايدك تحيينى
قول يا حبيبى ومش تخاف
دا انا جوايا لك أشواق كتير وغرام
ما أنا برده بحبك موووووت

روعة و الله يا أبو حميد
ربنا يسعدك ويسعد قلبك يارب و يبعد عنك الاحزان

دمت بالف خير أخى
تحياتى
يويو

yoyo يقول...

احمد

اسماء واحلام فى وجدانى ولد
مش بنوتة
خلى بالك بقى دا انتوا ولاد بلاد واحدة واصحاب نفس الاسم
تحياتى
يويو

أسير الجراح يقول...

الامير


نورتنى يا باشا بوجود حضرتك للمرة التانية

وبجد اسف لو كنت رديت عليك بطريقة مش كويسة

لكن والله انا كنت متنرفز ساعتها


اتمنى مش تكون زعلت وبجد سعيد بزيارتك الجميلة دى

كل الود


اسير الجراح

أسير الجراح يقول...

جوجو

منورة يا قمر والله


اتمنى فعلا يكون البوست عجب حضرتك


مشكورة على زيارتك الجميلة بعد غياااااااااااب


اسير الجراح

أسير الجراح يقول...

استاذى الغالى


ازيك يا خلووووووووود


والله وحشنى كتير كتيير

وبجد تعليقك عجبنى

بس اية رئيك انفع فى الحب

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ولا انت شايف اية


نورتنى ياغلى الناس


اسير الجراح

أسير الجراح يقول...

الغالية على قلبى جدا

واللى هى عارفة غلوتها عندى قد اية


يويو القمر

تسلمى يارب يا يويو على التعليق الجميل


وديما كدة منورة مدونتك ومدونتى اللى هى فى مقام مدونتك


ربنا يسعد قلبك يارب


وما يحرمناش منك ابدا يا يويو

اة لسة عارف والله ان اسماء واحلام فى وجدانى ان هو اسمة احمد

يارلاب ما يزعلش من التعلق بقى


وبجد فعلا انا اسف
لية

نورتينى يا ارق يويو


اسير الجراح

Amira Mostafa يقول...

very touching and influencing:)